سپاه نیوز: اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس به همت نیروی دریایی سپاه در استان هرمزگان برگزار شد.

سپاه نیوز: اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس به همت نیروی دریایی سپاه در استان هرمزگان برگزار شد.

سپاه نیوز: اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس به همت نیروی دریایی سپاه در استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۷
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش سپاه نیوز؛ اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس با حضور تعدادی از مسئولین و کارکنان دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

 

این کاروان با حضور در مناطق عملیاتی دریایی با چگونگی حفظ و حراست از مرزهای آبی کشور در دوران دفاع مقدس، توانمندی های حاضر و مأموریت های نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس آشنا شدند. 

 

ناوسالار یکم پاسدار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به رئیس دادگستری استان هرمزگان و هیات همراه، گفت: این برنامه به همت سردار زارع، معاون هماهنگ کننده ندسا و  همکاری ناوسالار دوم پاسدار علی محمدی، مسئول دفتر حقوقی ندسا در بندرعباس، برگزار شد. 

 

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، آشنایی کارکنان دادگستری به ویژه صاحبان منصب قضا با مناطق عملیاتی- دریایی، شهدای دریایی و چگونگی حفظ و حراست از مرزهای آبی، توان عملیاتی ندسا و مبارزه با پدیده قاچاق سوخت، صیدهای غیر مجاز و ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی در برخی از نقاط این استان از اهداف عمده ی برگزاری این اردو می باشد.

 

این هیئت در ادامه با حضور در ناوتیپ 112 ذوالفقار قشم ضمن بازدید از شناورهای تندروی ندسا به منظور آشنایی بیشتر با مأموریت های ناوتیپ و همچنین شنیدن توضیحات سردار زارع و ناوسالار هاشمی فرمانده ناوتیپ، در سالن جلسات فرماندهی کنترل حضور یافتند.

 

 معاون هماهنگ کننده ندسا نیز طی سخنانی ضمن خیرمقدم به حجت الاسلام اکبری و هیات همراه، به تاریخچه تشکیل نیروی دریایی سپاه به فرمان حضرت امام(ره) پرداخت و افزود: نیروی دریایی سپاه با تمام قوا و توان در مقابل هرگونه تجاوزات احتمالی دشمان ایستاده است.

 

در پایان حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تقدیر از تلاش های فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه در دفاع از مرزهای آبی کشور و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه خود و کارکنان دادگستری استان هرمزگان را از آنان اعلام نمود.

 

نمایش چند کلیپ از اقتدار و آمادگی رزمندگان ندسا از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه بود.

 

ارسال نظر
captcha